15 Ağustos 2011 Pazartesi

Nev!


Az önce Yokum şarkısını dinlerken birden Sükut-u Hayal'e geçti. En sevdiğim sözleri yazmalıyım belki de. Dinlerken...

-----

Hani birisi daha cok sever ya
Bizimkisi o misal (sükut-u hayal)

-----

Ama aşk dediğin eğer buysa
Eğer aşk acıya mecbursa
Bakmıyorsa, duymuyorsa kalsın ben yokum (yokum)



-----

Benmişim kendimden bir korkak yaratmışım
Kendimi korurken en çok ben ürkütmüşüm
Benmişim kendini savunurken en çok hançerleyen
Bir meçhul olmuşum failim ben
Ama beni bana küstüren beni bana kırdıran
Kalpsizin hiç suçu yok mu? (benmişim)

-----

O senin bir anının benim ömrüm olduğunu
Ne çok sevildiğini
Artık çok geç olduğunu
Zor! (zor)

-----

Ben ki küskünüm en az bin yıldır
Yılmışım boş vermişim derken
Ne ara çaldın kalbimi bilmem
Üstelik bir davet bile etmedin geldim sana (aşk)

-----

Sen boşver onları uç gönlünce
Onların hiç kanatları olmadı ki...
Sen boşver onları uç kendin gibi kelebek gibi...
Onların ruhu böyle rengarenk değil saf ve tertemiz (kelebek)

-----

Dün yine yazdım sana
Adresi meçhule bir mektup yolladım aldın mı?
Birkaç yaralı söz bende kalan
Ne olur bir dinle onların suçu yok
Dün yine yazdım sana
Umudun peşi sıra birkaç söz yolladım aldın mı?
Yarım kalmış, söylenmemiş
Belki de bulamayıp seni yine
Dönüş yolunda çaresiz
Meğer ne çok şey varmış
Sana bir türlü söyleyemediğim
Meğer ne çok şey varmış
Bir kez olsun duymak istediğim
Meğer ne çok şey varmış (meğer)

-----

Sen aşkına aşıksın ben sadece bahane
Yalnızlıktan korkup da sana hala aşığım deme
Kafesini açıverdim gönül kuşum uçsun diye
Bağışladım hayatımı sana teşekkür bile ettim (alev alev)

-----

Kim kime ah dum duma
Kimi görsem ayrı dalga (bu gece)

-----

Sustursan tüm sesleri kapatsam gözlerimi
Yüzümdeki o arsız ifade
Sıyrılsam kendimden burdan öteye geçsem (dans et)

-----

Olmuyor ne yapsam olmuyor
Çok mu gördün hevesleri (mühürlü kaderim)

-----

Koyamadım kimseyi yerine sen gibi
Sevemedim kimseyi içimdeki sen gibi (sen gibi)

-----

Sabah olup uyanınca silinip de gidiyorsun ya, tek başına
Zaten hiç benim olmadın ki (susma)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder