6 Temmuz 2011 Çarşamba

Neden?


Ben seviyorum da o niye sevmiyor?

Ben gülüyorum da o niye eğlenmiyor?

Neden bana benim gibi bakmıyor?

Neden ilgime karşılık vermiyor?

Neden'ler, Niye'lerle doldurduk hayatımızı. Bi çıkar yol bulamadık. Döndük, dolaştık yine oturduk, mızmızlandık. Bize kim söz geçirebiliyorsa bir bir hayatımızdan çıkardık. Ama O! O gitmiyor bi türlü.

Sözleri kulaklarında çınlıyor sürekli. Gülüşü takılıyor aklına, bazı sözleri gelip rahatsız ediyor seni.

İnsan kendine işkence etmenin en ala yöntemlerini çözüyor zamanla. Nasıl canını yakarsın? Senden iyi bilen yok. Gözlerini kapatıp hayal etmen yeter. Neler olmuştu? İlk seni nasıl öpmüştü? Sana sarıldığında napmıştı? Sen O'na dokunduğunda karşılığı neydi ki?

Evet, yöntemler çok uygulanabilir. Kendini başkalarından soğutman için ne kadar doğru.

Yazasım yok.

Burda kalsın.

Zorlamaya gerek de yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder