28 Temmuz 2011 Perşembe

Bahtımı...



Hiç beklenmedik şeyler oluyor. Sabaha karşı bi rüya gördüm. O'nun düğünü vardı. Hem de en yakın arkadaşıyla evleniyordu. Sonra bi şekilde inat uğruna evlendiğini söylüyor falan. Beni öpüyor. Deli mi ne? Sonra uyanıyorum.

İşe geldikten sonra annem arıyor ve öğrendiğime göre misafirlerimiz varmış akşama. Yani Model konseri biletim yanar! Hayırlısı.

Misafirler Caner, abisi, annesi, babası, amcası. Neden geliyorlar? En ufak bi fikrim yok. Annemle dalga geçtim ama annem gayet ciddi cevapladı. Durum tehlikeli.

Bekarlık günleri tarihe karışırsa oturur yas tutarım artık. Hayır, zorla evlendirmeyecekler ama "düşün, taşın" diyecekler. Her gün annem başımın etini yiyecek. Sonra "nesi var çocuğun?" diyen arkadaşlarım.

Afakanlar basıyor. Ufunet geliyor. Offffffffffff!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder