28 Temmuz 2011 Perşembe

Bu Da Oldu!


Ben ki son zamanlarda bebek fotograflarina bakmaya doyamiyordum. Ben ki mutlu bi cift gorunce melul melul izliyordum. Bu aksam yaptiklarimdan sonra kimse beni almaz. Alsa da bi hayir gormez zaten.

Eve geldim, annem bir suru sey hazirlamis. Misafirler gelmis. Caner, abisi, annesi, babasi ve amcasi. Yahu amcasinin ne isi var? Manyak misiniz? Neyse hosgeldin, besgittin derken su saat oldu. Bi yarim saat once de malum konuya giris yaptilar.

Tam kahveleri dagitirken annesi annemle konusuyor "Caner de evlensin istiyoruz artik. Ailesi olsun. Zaten gozumuzun onunde degil. Aklimiz onda kalmasin. Merve ne dusunuyor?"

Annem her zamanki gibi Seher Hanim bana giydiriyor. "Bizim kizin hayalleri fazla. Yurtdisinda dil egitimi alacak. Dunyayi gezecek. Ozgur kiz olacak. Evlilik falaan yok ufukta. Caner oglum sansliysa akilli bi kiz bulur herhalde. Merve'ye soralim kendi anlatsin."

Belli ki annem beni kotu yapacak. Oldu olan koyver gitsin kizim.

Once Caner'in bacagina kahve fincanini dusurdum. Yanlislikla oldu. ( Yersen) sonra da salonun ortasinda elimde tepsi konusmaya basladim.

"Hangi akla hizmet geldiniz, bilmiyorum. Kimse bana bir sey sormadi. Hatta o kadar ki mesajlarima dahi cevap veren olmadi. Ben daha dunyayi gezmedim. Kendi paramin keyfini surmedim. Istedigim herseye sahip olamadim. Yapmam gereken bir suru sey var. Kendimi kanitlamam gerek bi kere. Ve evlenmek gibi bir niyetim en azindan 5sene icinde yok. 2 kez sordugun soruyu allahin hakki olarak gorup annen babanla sorman cok sacma olmus Caner. Akli basinda davransaydin keske. Simdi isterseniz her zamanki gibi oturup sohbbet edelim, mac izleyelim. Istemiyorsaniz da yarin ise gitmemiz gerekli."

Evet icerde kuzu kuzu oturuyorlar. Caner yandi. Ama umurumda degil. Hakettiler.


Optum, bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder