24 Temmuz 2011 Pazar

Cinarcik Donusu...


Cinarcik'tan donuyoruz, aklimda sorular.

Burcu, bu iste bi yalnizlik var. Neresinden tutarsan tut biz bize kaliyoruz. Kimin elini tuttugun, kimle uyudugun, kime sarilip dunyayi unuttugumuzun bi onemi yok. Biz birlikte oldugumuz icin daha dik duruyoruz.

Dunyanin bi ucundan birbirimizi ozleyebildigimizi soyleyebilmek icin ariyoruz, agliyoruz.

Arkadasligin ne oldugunu bilmem ama kiz kardes kelimesnin tam karsiligini biliyorum ben artik.

Ilk kez sarhoslugunda aglayan biriyim ben. Sana sarildim hickira hickira agladim "Burcu beni niye sevmedi?", "Burcu beni niye istemedi?" Diye sayiklayarak.

Hayatimizda belki duzgun birileri olur, biz akillaniriz. Buyuruz. Kimi sevmemiz gerektigini ogreniriz. Dizzzzzzzt olan insanlara yaklasmayiz? Olur ama di mi? Olur tabi!

Belki kuseriz gun gelir, belki kavga ederiz. N'olursun yanimdan ayrilma. Deliligime katlanabilirsin belki. Cocuklarimin bi teyzeye ihtiyaci olacagi kesin. Hem daha hayallerimiz var.

Ben daha kendimi Budha'ya adayacagim. Malum taptigim okuzlerden sonra oraya cabuk alisirim. Iklim de guzel. Enttariler de ferah. Hem de renkli. Turuncu! Canlilik veri. Yakisir yani bana. :p

Hersey icin tesekkur ederim ben. Gunes simdi batti, Kabatas'a varmak uzereyiz. Kiz kiza nice tatillere o vakit! :)

Gunes denizde
Deniz tenimde
Ruzgar sacimda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder