19 Temmuz 2011 Salı

Balayinin Son Gecesi!


Evde kimsenin olmamasi da acayip bi duygu he. Yemek yemesen "yemedin" diyen yok, don-paca evde dolansan "ustune bisey giy cik cik cik" diyen yok, takilarini koltugun kenarina koysan "niye orda biraktin?" Diye soran yok.

Evde "tikirti"lar var. Ses yok ama "tikir tikir" bitmiyor. Bu gece son. Tek basima gecen en muthis 2 gunun ardindan ve tabi ki evde gecen 2 gecemin ardindan sunu soyleyebilirim ki "bekarlik sultanlik arkadas!". Ama olay su ki uyuyamiyorum.

Gok gurultusunde uyuyamadigim gibi. Evi dinliyorum. Kendi nefesimin sesi bile fazla.

Kitap okudum. Iih. Su ictim. Iih. Meyve yedim. Iih. Dus aldim. Iih. Yok rahat batiyor. Baska aciklamasi yok.

Yarin bugunumu ararim kesin. Cok parcaya bolunmem gereken gunlerden biri nasilsa. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder