23 Kasım 2009 Pazartesi

Yeni Kararlar...

Evet hep aldığım ama bir türlü uygulamaya koyamadığım kararlar yine gündemde! İçin için gülüyorsunuz yazdıklarıma. Olmadı kahkaha atıyorsunuz ama bilin ki "gülme komşuna gelir başına" demiş atalarımız. Komşunuz değilim ama olsun gülmeyin siz yine de pis pis...

1. Düşünmeyeceğim hiç birşeyi.
2. Anı yaşayacağım. ( Nasıl yapacağıma dair en ufak bir fikrim yok. Hiç denemedim.)
3. İyi insanlarla bir arada olacağım. ( Ama Çinli bilgeler herkesin içinde kötülük olduğunu söylüyor?)
4. Düzenli yaşanacak. ( Bak bu yalan işte.)
5. Gezilecek, görülecek. ( Heeee kesin yaparım ben bunu!)
6. Para biriktirilecek. ( Offf en zor konu bu.)
7. İnsanlara olduğun gibi görüneceksin. ( Suratım asık olduğunda sen cevapla istersen.)
8. Yanlış yapmamak için kontrollü olacaksın. ( İyi de hani anı yaşayacaktık??? )
9. Çılgına bağlamadan eğlenmeyi bileceksin. ( Heh tam buldun şekerim!)
10. Yeni insanlarla tanışmaktan korkmayacaksın. ( Bu ana kadar da korkmadım ben. )
11. Düşüncelerine gem vurmayı öğreneceksin. ( Hımmm.. Nasıl olacak bu?)
12. Gereksiz, saçma, düşüncesiz, bencil insanları hayatından çıkaracaksın. ( Haha sen yaşıyor musun? Hayat bunlarsız olmaz... )
13. Topuklu ayakkabı giymeyi öğreneceksin. (Hayııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! Beceremem :( )
14. Uzaylı olmadığını kanıtlamak için azıcık bakımlı olmayı deneyeceksin. ( Hiç sanmıyorum. )
15. Hayat kısa diyerek güzel bi hayat sürmeye çalışacaksın. ( Tabi tabi... )
16. Azıcık düşüncesiz, azıcık bencil olmayı deneyeceksin. (Eh zor olacak gibi.. )
17. Millete annelik yapmaktan vazgeçeceksin. ( İstesemde yapamıyorum kiii... )
18. Hayallerinin gerçekleşmesi için savaşacaksın. ( Bunu yapabilirim diye düşünüyorum.)
19. Hırslı olmak güzel ama olmuyorsa vazgeçeceksin. ( Asla!)
20. Uzak olan ve kararsız olan hayatından tamamen çıkacak. ( Uzak olan önümüzdeki yıl benim olacak ama kararsız çoktan çıktı bile... ) :D

Bu kararları ben uygulayabilir miyim? İzleyip göreceğiz. Hadi bakalım... ( Ayy en nefret ettiğim cümle bu benim. Tamam tamam sustum... :)

1 yorum:

  1. Bence Bu kararların hepsini değil ama (çünkü bazıları gerekesiz :) ) bazılarını uygulaman senin için iyi olour mervecim. Ve istersen yapabilceğinede inanıyorum

    YanıtlaSil