21 Kasım 2009 Cumartesi

"Senden"...

Ne hissettiğim konusunda kimsenin en ufak bir fikri olduğunu sanmıyorum. Can acısı fln değil bu. Hani elini tutacağın anda kaçırdığın bir şey de değil. İçimde tuhaf bi sızı. Ağır ağır yanan bi ateş gibi. Kor gibi...

Düşündüğün her an seni yakıyor sanki. Başını omzuna koymak kulağına fısıldadıklarının devamını merak etmek... Sonrasında elinde avucunda bir şeyin kalmadığını farketmek, senin gibi bi başkasına bunları yaptığını düşünmek... Ay evet kendimi üzmek için yer arıyorum. Böyle psikopatça şeyler düşünüp sinir küpü oluyorum.

Ay ayyyy... Rüyalarımda karşıma çıkmasın lütfen. Beni azıcık rahat bıraksın. Azıcık sussun otursun.

Yok ben azıcık uslu kız olayım, sessiz sakin, durgun, hanım hanımcık olayım. N'oluuuuuuuur ???

İmkansız tamam. Sen geç sıradaki gelsin lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder