18 Kasım 2009 Çarşamba

Yeni iş...

Yeni işim acayip güzel.. Bir community sitesindeki projelerle ben ilgili olacağım.. Eğlenceli mi ? Süper yaa...

Tam benlik! Mtv'de yaptığım şeyler var ya yine onları yapıyorum.. Bayıla bayıla hemde.. :)

Sürekli yeni proje uyduruyorum. Sunu mu yapsak? Bunu mu yapsak? Su yazı bu projeye uygun mudur?

Ortam mı nasıl? Süper... Yaslar birbirine çok yakın. Konusamıyorum gülmekten... :)

İlk haftam korkunç geçti. Deli gibi hastaydım. Sürünüyordum demek daha dogru olur.. Yemeğe bile cıkmadım ilk haftam boyunca... Atesim sürekli cıkıyordu fln..

Burda erkek egemenliği var. Hani ben severim ya böyle manyak ortamları burası da öyle... Bıcır bıcır konusuyorum. Aynı lisedeki gibi... :)

3 gündür erkeklerle takılıyorum. 4-5 erkek bir de ben beraber gidiyoruz yemeklere... Çok güldürüyorlar ya..

Hatunlar da var tabiki ama ben onlara göre biraz daha junior kaldıgımdan aynı dili konusamıyoruz. :)

Baska neler mi oldu ? Bir sonraki yazıya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder