20 Kasım 2009 Cuma

Hobaa...

Yağmur sende vurup durma şu cama!

Ceynur'un yağmur şarkısını dinleyin, dinletin. Gerçekten Müfide İnselel sevenler benim gibi şarkıyı durup durup yeniden baslatabilirler.

Neyse velhasılı kelam salak çocuk yaaaaaaaaaa!!! Yani ölür müsün? Öldürür müsün? Ben uzak durmuyor muyum? Evet uzak duruyorum. Günlerdir selam sabah vermiyorum. Ama Allah'ın işi işte rüyalarımda bile rahat yüzü yok bana... Rüyama girip duruyor arkadaşlar... Yanımda duruyor, bakıyor gözlerime, tutuyor elimi... Of biliyorum bilinçaltı, bilinçüstü ıvır zıvır...

Bari uykumda rahat yüzü ver. Aylardır günlerimi mahvetmiş durumdasın! Dimi ama???

Of yani. Günüm gecem hayatım hallaç pamuğu gibi...

Yok işim güzel Allah'tan. Ama sorun bi ugursuzluk var üzerimde. Hala düzeltemediğim...

Bu akşam maça gidiyorum. Evet cezalıydım ama ama yaktım gemileri euehuehe :D Mesai'ye kalıyorum dedim. Yalancı mıyım? Evet biliyorum ayrıca hayırsız bir evlat profiline örnek verilebilirim. Ama ben maçta birşey yapmamıştım kiiiii.... Babam bana niye ceza veriyor? Gitsin Bjk'li küfür edenlere ceza versin. Ben ne yapmısım kiii ??? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder