25 Kasım 2009 Çarşamba

Acı...

Ayağımdakini diyorum. Acıyor azıcık... Bu arada karides denen şeyi sevmemekte haklıymışım. Kesinlikle mideeeeeeeeeeeeeem bulandı resmen. Kanyon Wagamama'yı sevmiyorum ayrıca. Sosa yada Numnum daha güzel... Hıııııııııııııh!

Bu akşam sinemaya gidiyorum. Twilight izleyeceğim. He bana sorsanız ben sadece kitaptaki Edward'ı isterim. Jacob denen kıll, tüy,kas yumağını da istemem doğrusu... Yok normalde kıllı değil oynayan çocukcağız ama yok yani beni bozar...

Ozan'ın davetlisi olarak gidiyorum. Hadi bakalım kısmet... En son onunla tiyatroya gittiğimizde "Saatleri ayarlama enstitüsü" idi oyun ve Kenter Tiyatrosu'ndaydı. Acayip güzeldi fln da ben daha kapıda beklerken bi çocuk gördüm bakıp duruyorum benzetiyorum birine diye... Düşün düşün yok bulamadım. Ben baktım o baktı. Ozan'dan kaçabildiğim sıra etrafımda dolandı fln ama olmadı tabi. Sonradan TV'de izlerken çığlık çığlığa bağırmama sebep oldu kendisi. Arka Sokaklar denen hani teeeeeeeee Nuh zamanından kalma dizi var ya ordaki Doktor çocuk. Ay Allah'ım bir doktor herşeyle bu kadar nasıl ilgilenir? Hiç bilemedim ya neyse...

Sakat bir birey olarak diyorum ki şu ayağım bir iyileşsin nelerr yapacağım? Neleeeeeeeeer anlatacağım size asıl o zaman görün.. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder