23 Kasım 2009 Pazartesi

Hiç Anlamıyorum...

Bu kadar insan aşık olmayı hakederken ben ne hata yaptım? Nasıl kendimi bu hale getirdim?

Belki ben birşey yapmadım? Belki hata yapan insanların yanında durduğum için cezalandırılıyorum olamaz mı? Olurrrrrrrrr... Pekala olur.

İçim içime sığmaz dediğim dönemler olmadı mı? Oldu olmaz olur mu? Eğlenceli olduğum muhakkak ama ya sonrası? Ya düşünüp te uygulayamadığım kararların verdiği baskı? Gözlerimi kapattığımda yalnız olduğumu farketmek, sevilmediğimi anlamak, belki de kendi eşekliklerimi sayamamış olmak...

Sunduğun herşey için teşekkürler Allah'ım. Fazlasını istiyorum ama herkes istiyor bu bana özgü bir durum değil. Değil mi?

Hiç anlamıyorum yaptığım hataları... Hiç anlamıyorum karşıma niye böyle "aptal" erkekleri çıkardığını... Hiç anlamıyorum başarılı olup olmadığımı... Hiç anlamıyorum zamanımı nasıl boş düşüncelere harcadığımı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder