18 Kasım 2009 Çarşamba

Geçen Hafta..

Geçtiğimiz haftalar çok yoğundu. Acayip manyak şeyler yaptım. Hayır normal olmadığımı biliyorum da daha kötülerini yaptım yani.

Efes Pilsen soyunma odasına nerdeyse girecektim. Maç sonu evet! Sin an'ı Betül'ün doğum gunu hatrına ordan cıkarmam gerekliydi ve tam içeriye girecekken o kucaklayıp beni dısarı cıkardı. Neden mi? Hani tenhada kıstırma taraftarı olduğum Bootsy duştan çıkmış da.. :)

Neyse bu arada sonunda Sin.an Gü.ler'den yalvar yakar durumda istediğim tshirt'e kavuştum. Giydiğim halini görmenize katlanamam ama elimde tutarken bakabilirsiniz tshirt'e... Onda da tam görünmüyor ama olsun. :)






Sonra o gün ben biraz şuursuzca hareket edip incecik tshirt'ümle o rüzgarda gezdim dolaştım. Ertesi gün sesim çıkmaz, ateşim düşmez olmuştu. Neler içtim, neler denedim bi bilseniz. Ihlamurdan nefret eden ben 2-3 haftadır onunla yaşar oldum. Hiç iyi bi durum değil.

Neyse tabi hasta bi insan olarak garip garip suallere cevap vermiş de olabilir. Örneğin Efesliler'den Koray Efendi "geçmiş olsun domuz olmuşsun" "hı ? ne?" fln diye cevap versen de işlemiyor arkadaşım.

Acaba burdakiler de öyle mi sandı beni? Eyvahlar olsun...

Vah başıma gelenlerrrrrrrrr.... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder