18 Kasım 2009 Çarşamba

Beşiktaş Cola Turka...

Yoooooooooo... Beşiktaşlı değilim. Zaten ben istesem de onlar kabul etmez.

Pazar günü maça gidebilmek için acayip bi şekilde rol yaptım. Nefes alamıyorum ama alıyormuşum gibi yaptım. Ateşim var ama yokmuş gibi yaptım. Halim yok ama varmış gibi yaptım. Babama da yalvardım yakardım hayırla ve şerle maça götürdüm. Her gören iyisin diyor halbuki içim nasıl bilen yok. :)

Deli gibi başım agrıyor ateşim var. Ama iyiyim suratta kocaman bir gülümseme... :)

Neyse maç başlamadan 1 dk önce yerimize geçtik. Ahanda bi baktık arkamızda bir toooooon Bjk taraftarı... İlk yarı sonu yaptığım Tweet'i aynen kopyalıyorum..

"
Efes 41 - Bjk 36 . Efesliler'in arasina bile Bjk taraftari oturtan zihniyete yuh! Diyorum. Zorla kavga ciksin istiyolar. Akatlar'dan bukadar Ya olay bundan sonra baslıyor.. Maalesef her hareketimize tepkiler her hareketimize küfürler yedik. Yememek elde mi? Efes attıkça kızıyor adamlar. Kapıda bizimle gülüp konuşan adamlar gittiler içeride hepsi bir canavara dönüştü.

Düşünün ya adamlar bizim oyuncularımız serbest atış atarken yapmadıkları kalmıyor. Bizim olduğumuz taraftan da onların serbest atışları sırasında ses geldi diye tekme-tokat dalmaya geliyor amcalar! Yazık ya. Bide o maça babamı da yanımda götürdüm ya asıl eziyet adama oldu. Serbest atışlarda kızlar gürültü yapıyorlardı. Vallahi benim gıkım çıkmadı. Hem hastaydım hemde deli gibi korkuyordum yani. Ohooo arkadan birisi kaptırmış geliyor küfürleri... Öyle böyle değil.

Babamda ayağa kalkıp "sen ne diyorsun öyle?" diye diklenince hobaaaaaaaaaaa seyreyleyin gürültüyü.. Bu sefer koro halinde Efesliler'e küfürler geldi. Halbuki babam Bjk'lı. Kız babası olmanın verdiği sinirle bana bile edilmeyen küfürlere cevap verdi amma velakin adamlar Çarşı'ya mensup..

Neyse çıktık ordan ama babam ağladı resmen. Böyle ayıp olur mu? Koskoca adamı sinirden ağlatanlara ne demeli? He sorun babama yine söyler böyle rezillik düşmana bile yapılmaz diye...

Maç çıkışı eve geldik. Bir hengame daha koptu. Meğer geride kalanlara saldırmış şerefsizler...,

Neyse atlattık. Bir daha da "deplasmana giderken daha dikkatli davranacağız.". En azından şapka takıp kamufle olabilirim sanırım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder