8 Eylül 2009 Salı

Yeniden..

Evet arkadaslar yeniden yalnız kaldım. Yalnız kaldım demeyelim de kimse yok diyelim. Özlemiş oldugum insanlar var ama bana bi faydaları olmayacak... Yanımda olmayacaklar, istedigim gibi olmayacaklar dıdı da dıdı...

Haftasonu teyzemlerdeydik bayagı komikti hersey... Mantı fln yaptık haha.. Korkmayın been 2 kasıklık yedim. Siskoyum moduna girmiyorum yine... Giremem de cunku butun pantolonlarım dusme egiliminde.. :)))

Cuma gunu en son konustugumuzda yani ben bişeyler umut ederken yani olmayacagını bile bile umut etmeye devam ederken bi anda söyledigi seylerle hersey değişti. İçimde bi rahatlık böyle ne oldugunu anlatmaya calıssam da zor...

Artık vampir bi sevgili istiyorum ya evet... Edward'dan vazgectim yeni okudugum serideki Loren Blake gelsin lütfen.. :) Haha yeni bi seri buldum ama seri buldum süper ötesi... Ordaki Zoey karakteri benim gibi... Ciddiyim manyaklık konusunda üstüme tanımam... Kız aynı anda 3 kişiyle cıkıyor tabi burda bi sorun var... Ama kararsızlık kısmı benle esdeger... :)

Bir de düşünüp durdugum soruların yanıtları hala yok.. İşte cuma gunu buyuk bi ilerleme kaydettim diye dusunuyordum ama bu hafta benden bir cacık olmayacakmıs gibi geliyor... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder