26 Eylül 2009 Cumartesi

İçim Acıyor !!!

Sevgili günlük ayagına yatıp içimdekileri döksem mi ?

Canım acıyor arkadasım. Beni bu depresif hale getiren yaratık yüzünden. İki gözü iki cesme aglıyorum. Degmez evet ama aglıyorum. İçim acıyor. Bogazım acıyor kendimi tutmaktan.

O kadar zaman seviyorum diyemedim. Tuttum. Benle dalga gecmesine bile göz yumdum. Berbat haldeyim. Yıkıldım demek istemiyorum. Ama gücümü yitirdim. Bende yitip gittim.

Farkettimde amaclarımdan bir bir sapmısım. İstedigim hiç bişey kalmamıs elimde. Evet arkadaslar sabahlara kadar msjlasmasının amacı benle dalga gecmekmiş. Alelade olmadıgımı söyleyen oydu. Ama aleladeden de basit, ucuz, aptal biri oldugumu anladım. Kanıtladı herseyi.

Yok elimde bişey. Kaybettim. Kumardı oynadım. Bitirdim arkadasım. Kendi kendimi bitirdim. Bittim. İstemiyorum hiç bişey. Sanırım ölmek istiyorum. Ama ölüm beni istemez biliyorum.

Ne de olsa ne istesem olmuyor "ölmeyi istemiyorum" desem ölme sansım olur mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder