4 Eylül 2009 Cuma

Süper !

Süper bi fikrim var
Sen simdi git bir daha geri gelme
Benimde sabrım var
Sekil değiştiriyor tükenince :))))


Haha sabrım fln taşmadı arkadaslar. Uzagı uzaga postaladım. Yani bugununku gafletinden sonra normal.. Evet salak öyle bi laf etti kii "yuhhhhhhhhhhhh !!!" cektim bir daha da "tınnnnnn" cekmeyi dusunuyorum...

Su bi kaç gun garip zor ama cabuk gecti. Nasıl mı ? Bu hafta toplantılarım iptallerle basladı. Sonra toparlanmaya calısırken yeni toplantılar aldım fln. Dun ve bugun gayet iyiydi hersey.

Cok tonton bi amcaya gittim toplantıya dun tek sorun ayakkabım ayagımı mahvetti... Bugun 2 toplantım vardı. İkisi de süperdi ama bilmiyorum...

Poffffffffffffff haftasonu yogun gecebilir ptesi iki toplantı olabilir... Zor ya benim işim...

NOT : Bu arada artık kafam rahat "sıradaki lütfen" diye sesleniyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder