30 Eylül 2009 Çarşamba

Rahatsız Ettin...

"Kapıyı kapat sessizce
Rahatsız ettin yeterince
Mecbursan konusmaya
Son sözünü söyle."

Sözlere bayıldım. Çağrı çok güzel yazmış. Sanki beni anlatıyor. İçimdeki kırılan parcalar için söylenebilecek en güzel sözler bunlar. Dinleyin.

Eglenceli biriyim diye gecinirdim. Su halime bak bee !!! Resmen dayak istiyorum. Tabir-i caizse "agzıma sıcılsın" bir daha yaptıgım hataları yapmayayım istiyorum.

Tamam simdi vurun dedik de öldürün demedik. Yol da görünce üstüme cullanın demiyorum. Yani "ah seni gidi gidi" yapmanız yeterli olur. :)

Ay resmiyetten nefret ediyorum. Resmi giyinmekten de. Ama sirkette öyle giyinmem istendi. Mecburen öyle giyinip, öyle davranacagım. Asla! Evet asla converse dısında ayakkabı giymeyecegim ama...

Evet renkli coraplarla converse'lerim gayette giyilir cicim. Yada hep pantolon giyerim. Spor elbise giyerim. Aaaaa topuklu giymek bana mı düştü ya ??? :S

Sabır evet arkadasım sabır lazım bana. Sizin oralarda var mıdır ? Ya da bildiginiz sarısın mavi gözlü uzun boylu yakısıklı!!! ya da eli yüzü düzgün diyelim birisi var mı tanıdıgın ??? Evet koleksiyondan secmem gerek genlerime karsı gelemem. 2 dedemde sarısın mavi gözlüydü benim cocugum öyle olacak ama babasının genlerini de tasımalı dimi ama ??? :)

NOT : Evet sapıttım. Nolmuş yani ??? Size olmuyor mu böyle sapıtma dönemleri ??? Allah Alllah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder