27 Eylül 2009 Pazar

İnadına Yaşa...


Evet ya inadına yasa. İnadına !


Gözyaslarını at bi kenara. İnadına yürü bildigin yolda.


Gücünü topla. Yıkıntılar arasında da olsa inadına dur ayakta !


Cevren yabancılarla dolu olsa da. Sev inadına !


Bugun cok eglendim. Efes tesislerinde mac izledik. İşin tuhafı hangi oyuncu yere dusse "ayyy" diye ayaga fırlıyordum. Adamlar nasıl dusuceklerini biliyor niye korkuyorsam ? Sonra cıkısta güle oynaya getirdiler eve kadar.


Dune göre mükemmel bir performans sergiledim bugun. Güldüm sürekli. Kahkaha attım. Uzatmadım lafları kestirmeden gittim. Kerem Abi'yi görünce gözlerim doldu sadece.


Ama devam gercekten. İnadına yasamak lazım herseyi. İnadına. Sevilmedigimi bilsemde sevmeye devam. Yorulsam da dimdik yürümeye devam. Üzülsem de mutluluga devam. Bitmedi hiçbirsey.


O beni sevmeyecek diye bitmeyecek de. Yenileri gelecek. Eskileri silip süpürecek. Kollarında güvende olacagım birisi de olacak elbet. Beni ben oldugum için sevecek. Sevmese de farketmez bundan sonra.


Sevmesin kimse zaten. Üzülmesin beni sevip de. Bu ana kadar sevenler cok üzüldüler gerek yok üzülmesine kimsenin.


Ben de tek basıma güclü olurum. Tek basıma mutlu olurum. Gerek yoktur belki bi erkegin sevgisine. Yanımda beni seven bir sürü insan varken O'na gerek yoktur.



Ne diyordum ? İnadına yaşa. İnadına arkadasım. Bu görduklerin birsey değil. Devamı gelecek. O yuzden düştüğünde kalkmayı bil, agladıgında gülmeyi, yeri geldiginde göz yaslarını silip basını dik tutmayı... Ama hepsini bil. Günün gün olsun. Gönlün hep huzur dolsun arkadasım. Hep huzur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder