2 Eylül 2009 Çarşamba

İdare eder...


Kaç gundur bir mutsuzluk bir çöküntü ayyy cekemem öyle... Kendime geldim simdi daha hırslı olma zamanı... Simdi kendini bilip dogru seyler yapma zamanı.. Simdi değişmek ve değiştirmek zamanı...


Yok öyle mutsuzum durumları. Aaaaaaaa !!!!


Haftasonu Ankara'ya gittik. Süperdi 3 bucuk saatte Ankara'ya gittik. 3 saatte İstanbul'a geldik. Arabayla evet... Arda'nın arabasıyla... Cok eglenceliydi. Arada uyuycakmıs gibi oldugunu dusunup tuhaf tuhaf seyler anlattım. Pes kendime.. :)


Bizim takımdan bir cacık olur mu merak ediyorum. Yani adamlar bi rahat bi tuhaf... Harun Abi bile daha konsantre oyuna o derece.. :) Bir de aralarındaki muhabbetler yok mu ? "Bekir abiiiiiii saga gec saga" , " Oguz! abi tutsana topu !" "söyledik pas atacagız diye ohoo"... Ehueheue :)


Neyse Hırvat oyuncularına Efes Cup tshirt'ümü imzalattım. Tabi Washington ve Massey 'de imzaladı süperdi... :) Kupayla fotografımız bile var.. Süper eglenceliydi. Arda'nın bana katlanmıs olması da iyi bişey tabi..
Otel'de gülmekten bi hal oldum. İlk gece tam dizi izliyorum zırt zırt telefon dayım arıyor. Ne yapıyorum merak etmiş. Ramazan gunu disco'ya gidecek halimiz yok zaten yorgunluktan bitmişiz. Yatıyorum dedim bende.
Ertesi gun "be cool" filminiz izliyorduk gitme vakti geldi. Ankamall'a gittik. Park edecek yer bulamadık cunku kapalı otoparkı göremedik bi türlü iki tabela koyamamıslar... Orda da kahve içtik sonra kitapcıya gidip kitaplara baktık. Meger İpek Ongun hala "Bir genc kızın gizli defteri" serisini sürdürüyormuş. Serra evlenmiş bir de kızı olmuşş.. :( Okumam lazım sanırım cok merak ediyorum. Özgür diye biriyle evlenmiş su at kuyruklu zibidi miydi Özgür ? :D
Pazartesi salı toplantılarım iptal oldu. Eh artık bugun olmaz sanırım... :D
NOT : Daha anlatacaklarım var ama işim de var... :) Twitter kullananlar ekleyebilirler http://twitter.com/mmeerrvveee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder