28 Eylül 2009 Pazartesi

Ben Kimim ki ?

Evet ben kimim ki ? Onun beni sevebilecegini düşündüm. Kimim ki ? Onu hayal edip gözlerimi kapattım, onunla actım.

NE haddime düşmüş ??? Ne yani ? Nasıl ya da ? Düşünüp durdugum insana bak ya... Ay Allah'ım. Cirkinin tekii.. Aptalın teki.. Suursuzun teki.. Belki de cok zeki bilemiyorum. Kendimi düşünmekten onu dusunucek vakit bulamıyorum. Onun ne istedigini yani... Ne isteyebilcegini...

Üzgünüm aptalım. Üzgünüm safım. Üzgünüm hersey için üzgünüm. Yaptıgım için veya yapacaklarım için simdiden.

Düşündügüm gibi değil hiçbir şey. Hayalini kurdugum gibi de değil. O yuzden sil bastan arkadasım ! En bastan !

"Ver gazı ver coskuyu" der gibi oldu biraz ama öyle ! Dik durma zamanı. Saflıgını kaybetme zamanı. Öyle veya böyle kazanmanın zamanı... Kaybedeceklerini düşünmeme zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder