21 Ekim 2009 Çarşamba

Yeniiiiiiiii...

Evet arkadaslar. "Yeni bir aşk, yeni bir iş, yine gülecek bi neden lazım. " diyerek yeni bir yola cıkmıs bulunuyorum.

Gecenlerde gittigim bir toplantıda cok iyi bi amcayla konusmustum o yuzden de yüssüzlük yaparak bugun aradım veeee önümüzdeki hafta görüşmek için sözleştik. Yeni işi bulduk da aşk noluyo ?

Ne olabilir ki ? Yerinde sayıyor. Ama adayları degerlendirmeye alıyorum su ara. Hani yakısıklıyım, gencim diyorsanız karsıma cıkmanızda fayda var. :D eheuheueheu :D

Keyifliyim cünkü Kararsız arkadasla artık arkadaslık etmemek konusunda kendime verdigim telkinler işe yarıyor. Dün gece uzun zamandan beri ilk defa msjlasmadık. Ya anlamıyorum. Ne onu ne de yaptıgı seyleri. Su saatten sonra anlamakta istemiyorum acıkcası. Canım ne isterse onu yapacagım emin olabilirsiniz.

Beni "cok kontrolllü" olmakla sucluyor. Hayır değilim. Aksine yaptıgım delilikler bir değil beş değil. Ama yeter! Bu yaptıgımda delilikti yetti ! Bitti !

Uzak olan uzaaaaaaaaaaaaaaaklarda kalsın inşallah!! :) Gencim güzelim 38 bedenim daha nolsun ya :D

Hayır beni begenmeyen Kararsız vatandas cok bi halt mı ki beni begenmiyor ? Yooooooooooo... Bi kere ben ona fazla gelirim zaten. Dogrusu bu. Herkes söyledi bunu. Bana "dikkat et var bu cocukta bişey" diyen adam söyledi en basta. " sen ona fazla gelirsin. evet cok gördük güzel kızları onunla ama sen onun yanındaki kızlar gibi değilsin." dedigi dogruymus ya. Ben onun istedigi seyleri VERebilecegimi sanmıyorum.

Dengesizle dengesiz olma olayını burdan kapattıgımı ilan ediyorum. Karar vermek mi ? Haha bundan sonra dogaclama yasamaya karar verdim. Begenmeyen almasın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder