19 Ekim 2009 Pazartesi

Sinema..

Cumartesi ben orucluydum. "Ne orucu len bu? " diye soranlara 6 günler diye tabir edilen oruc işte.

Ay hiç bişi yemeden önceki aksam 5'te yedigim corbayla tutmaya kalktım orucu. Bütün gün yat dur aman Yarabbi. Basım döner, midem bulanır, basım agrır. Bitmediiiiiiiii !!! Bogaz agrısını saymıyorum bile.

Aksama dogru hatırladık ki Engin Atsür'ün ilk İstanbul macı yeni takımında. Hadi dedik Sevim'le gidelim. Ben bi tshirt bi kot bide şal aldım cıktım dısarı. Ama sogukmus yediremedim kendime dönmedim geri.

Gittik maca kapıda bi de bilet parası bayıldık. Darüşşafaka- Beşiktaş maçı 20'şer lira. Ohhhhhh çektik birer! Engin için yahu nolacak !? Elinin körü olacak! - bu kızgınlıgım kendime niye mi ? az sonraaaa !!- İçeri girdik mac baslamıs. Engin Atsür nerde ? Köşede paşa oturmuş bizim gibi izliyor. Bi canlı izlemek nasip olmadı. He bi yerde izledim o da Efes Cup'ta.

Tabi ilk yarıyı izlemek için bayıldık 20 TL sonra da ikimizde randevulara kosturduk. Ben bi de orucluyum ya iftar saatim yaklasıyor. Hatta gecti. Kuzenimle bulusup Kanyon'a gittigimizde 45 dk gecmişti. Kocaman bir menü yedim. He hepsini yiyemedim ama yedim sayabiliriz. Uzun zamandır ilk defa hamburgerimin tamamını yedim.

Sonra tatlı yiyelim dedik. Saray Muhallebicisi var ya Kanyon'da aman heee !!! Sakın cumartesi aksamı 8'de gitmeyin oraya. Yiyecek tatlı yok. Olan da kötü. Hayır normalde acayip güzeldir ama o aksamlık kötüydü.

Nefes filmi aglatıp durdu beni. En yakın arkadaslarım Güneydogu'da askerlik yapıyor. Onları düşünüp içim acıdı. Agla agla. Sinemadan cıktık :

- Tugba abla cok mu kötü görünüyorum ?
-- Kötü senin yanında iyi kalır. :D
- Şaka yapıyorsun dimi ?
-- Yok kuş, gözlerin cok fena.

Ama yanımızdaki kadınlar da cok uyuzlardı he.
--- Ayyy böyle mi oluyormuşşş ?
--- Aaa cok saçma!

Bunlar en cicileri ve en az kızdıklarım. Diğerlerini yazmak istemiyorum. Ama o filmi izlerken duygusuz olmayın lütfen. Hele de ailenizden birilerini kaybettiyseniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder