5 Ekim 2009 Pazartesi

Pazar...

Pazar kuzenimle evden cıktık. Sabah saat 9 bucuktu. Meger hatun sevgilisiyle bulusacakmış ya ? Abooooooooo... Patladık. Kararsızla da gece konusmustum zaten. Bana uyumam için bir omuz verebilecegini ama saatin gec olabilecegini söylemişti.

Bende gittim Bebek'te guzel guzel kahvemi içip sakince kitabımı okudum. Yagmurun altında hemde. Öyle güzeldi ki... Saatler sora yagmur bi yagdı bi durdu. O sırada kararsız eleman " geliyim mi ?" diye msj attı. "gelme kalkıcam zaten" diye cevap verdim. "peki" dedi. Aradan bi saat sonra neden bilmiyorum sadece 3 harf yazdım "gel". Geldi. Sarıldı. Gülümsedi. Lafladık 1-2. Kalktık o kahvaltı etmemişti zira.

Kahvaltıyı yaptık. Ben "niye geldin?" diye sordum. "sen gel dedin" diye cevapladı. "her gel diyene gidiyor musun?" diye sordum. "Hayır" yanıtı geldi. Baska bişey sormadım. Sormayacagım da.

İstiyorsa kendisi sorsun. Benden ne istedigini bilmeyen o!

Yarın Cadde'ye gidecegim bi yol gösteren yok muuu ??? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder