19 Ekim 2009 Pazartesi

Yatışşşşşşş...

Dün bütün gün yattım durdum. Temizlik bile yapmadım. Yedim annemden fırcayı tabi. Söz veriyorsun yapmıyorsun diye.

Aksam iftardan 20 dk önce

- Anne tatlı yapsam barıssak ?
-- Ne tatlısı yapacaksın ? ( o sırada corbayı pişiriyordu.)
- Bilmem. Puding fln ?
-- Yok istemez.( o sırada ben de cekmeceleri karıstırıp puding arıyorum. Hazır paket. :))
-Zaten puding yok. Aaaa irmik varmış. Revani mi yapsam ?
-- Yapacaksan Revani yap yenir.

Hemen uygulamaya girişilip hazırlandı. Tabi. Cok da güzel oldu kahretsin.

Dün gece bir sürü kişiyi bize davet ettim. Bugune kalmadı cicim :)

Gece Kararsız elemanla msjlasıyorduk. Ben bi önceki aksam onun A'ya gidelim teklifine hayır dedigimden tek gitti. "gelseydin keyifli olurdu" demiş. Gelseydim nerede kalacaktım arkadasım yanında mıı ??? Yok artık! Yuh artık! Pes artık!

Tamam tamam. Sussunlar.

Bu arada cok güzel bi roman okudum. Hayatımda ilk defa aşk romanı okudum ve cok güzeldi. Ben de öyle bi aşk istiyorum. Kitabın ismi "Benimle Kal" ( laf aramızda kapaktaki resmi cok begendigim için almıstım kitabı ammaaaaaa) Lisa Kleypas yazarı Epsilon Yayınevi'nden. Okuyun kızlar. Okuyun! Ben bi gunde okudum.

Allah'ıııııııııııııım bizi de gör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder