29 Ekim 2009 Perşembe

Ey Kör !

Ey kör anla
Bu yer, bu gök boş
Bırak onu bunu
Gönlünü hoş tut
Bu durmadan dagılan alemde
Hepsi hepsi bir nefestir gerisi boştur boş...

Manga - Hepsi bir nefes isimli sarkısının nakaratı..

Aptallıgımın sınırı yok. Sıkıldıgım kesin. Artık işsizim. Sonra hayatım berbat. Evdekiler üstü üstüme geliyor. Ne deseler batıyor... Bayıyor böyle içimi hersey...

Hevesim yok bişilere.. Canım istemiyor. Uyuyamıyorum hala.. Kabuslar, sacma sapan sorular, cevaplar, söylenenler, söyletenler, olanlar, olaylar...

Bişeyler olsa şöyle güzel. Bişeyler olsa beni mutlu edebilecek. Bişeyler olsa yeniden umutlarımı tazeleyecek. Beni yeniden ben yapacak bişeyler..

O iki zibidinin hayatıma girmesi çıkmalarından daha kolay olmuş farkettimde. Herseyi berbat etmişim onlar yuzunden. Aklımı karıstırmalarına musade etmişim. İçimden gelen herseyi bastırmısım yok etmişim. Simdide arıyorum yok! Soruyorum bilen yok!

Onların bi kabahati yok kendim ettim kendim buldum. İşten ayrıldım ama kredi kartım patladı. Hemde benim yüzümden. Annem vıdı vıdı basımda yine. Bu ayki harcamalarım fazlaymış. Aslında bende farkettimde iş işten gecti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder