5 Ekim 2009 Pazartesi

Cumartesi...

Offf ne haftasonuydu be. Cumartesi sabahın köründe kalkıp annemle Eminönü'ne gittik. Ben Daniel'in istedigi fotografları fln cektim. Kapalıcarsı'daki dükkanın fotograflarıydı.

Annemin kursu için ıvır zıvır'ını aldık. Kahveci Mehmet Efendi'den kocaaaaaamaaaan bir kahve paketi aldık. Missss gibi. Annemin işlerini hallederken ben kocaman boyumdan büyük bi ayı gördüm. Ve cok begendim.

Ben : Anneeeeeeeeeeeeeeeee cok güzelmiş dimi ??? Tam benim odama göre ehueheue :)
Annem : Odadan senle esyalarını cıkartırsak evet senin odana göre olur !

demesiyle arkadaki acayiiiiiiiiiip yakısıklı 3 cocukta kahkahalara boguldular. Tabi bende :)

Sonra kuzenim geldi. Söz verdigim gibi bowling oynamaya gittik. Haha cok komikti ama. Mert, Zeynep, ben sırayla birinci olduk. Sonra ben tıkındım :) Hemde ne tıkınmak. 3 ay ac kalsam anca eritirim. Bide üstüne Neynep Mado'dan dondurma ısmarladı. Vişneli yoktu. Cikolatalıyla idare ettik. :)

Eve bir gelişimiz var ayaklarımızı sürüyerek. Okadar yorulduk. Cok eglendik. Kararlıyız ayda bir kez yapacagız. Hani bize katılmak fln isterseniz haberimiz olsun. Haha hazır ben bosken belki aramıza alırız.

:))))

1 yorum:

  1. Emre Erdoğan6 Ekim 2009 18:07

    Çok hoş bir yazı olmuş keyifle okudum ve diğer yadıklarını, yazıcaklarını ısrarla takip ediyorum...

    YanıtlaSil