19 Ekim 2009 Pazartesi

Tamam Kabul !!!

İhmal ettim burayı. Ama durumlar cok karıstı bildiginiz gibi değil.

Yenilikler oldu. Yeni gelenler, gidenler, görenler, duyanlar fln.

Ayyy ne zor ne berbat bi 10 gun anlatamam. İşler berbat. Sanırım yakında işsiz bir ben olacagım.

NOT : İş teklifi olursa degerlendirmeye alabilirim. :D

Aşk ? Amaaaaaaaan olmasa iyiydi. Oldu kötü oldu. Ya da oldu da bi faydası yoktu diyelim.

Yanımda, yakınımda olmadıktan sonra peeeeeeeeeeeeh...

Öyle eskisi gibi evde oturma durumu pek olmuyor artık. Ondan yazmaya yetişemiyorum. Haftasonu yine hasta bir durumda olan ben yatış durumundaydım. Üstüne dün gece annem şurup içirdi. İğrençççççççççççç !!! Hala şurup kokusu geliyor bi yerlerden sanki..

Yazacagım devamı gelecek korkmayın. Paniklemeyin ! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder