4 Ağustos 2010 Çarşamba

Ey Aşk!

Duy artık. Duy da ses ver. Duy da bir el uzat.

- Herkes hakettiğini yaşar.

Yaşıyoruz da hakettiğimiz mi? Hakedemediklerimiz mi? Hata nerde? N'aptık da yanımızda kimse yok? Ne söyledik de etrafımızdakileri kaçırdık? Nedir yani?

İçimden geldiği gibi hareket etmek istiyorum. Sonra pişman olmamak istiyorum. Eğlenmek istiyorum. Sevmek, sevilmek istiyorum. Ey aşk çok şey mi istiyorum?

Yalan dolan olmadan, kimseye hesap vermeden, sevabıyla günahıyla sevmekten bahsediyorum. Herkes birilerinin hayatının içinde. Herkes bir hesap sorma halinde.

- Olmaz olmaz.

Derken olanlar oldu hepimize. İmkansızlara kucak açtık haberimiz yok.

- Gerçekten mi?

Gerçekleri farkettin mi? Nedir "gerçek" ki?

Ey Aşk! Duy artık! Bizim de hakettiğimiz bir "aşk" yok mu? Aşık olanlar hep "iyi"ler mi? Bizdeki kötülükleri yüzümüze yüzümüze böyle mi vuruyorsun?

Olmuyorum! Aşık da olmuyorum! Sevmiyorum da! Ey aşk isyanlardayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder