10 Ağustos 2010 Salı

En Komik Tanışma.

Hayatımın en komik tanışma olayını yaşadım ben bugün. Yok böyle bi olay.

4 arkadaşımın ortak tanıdığı birini Facebook'ta ekledim. Oh my god! Konuşmaya başladık fln.

Sonra bu sabah ben açlıktan ölmeden önce konuşurken

- bana simit alsanaaaaaa!

dedim. O da spordan çıktığını ve birazdan getirebileceğini belirtti.

10 dk sonra kapıya geldi. Ama yüzünü görmeliydiniz. Yok böyle bişi. Beni uzaylı sandı sanırım. :D

Öyle bi bakışı var ki. "Sen gerçek misin?" der gibi.

Tabi olay çok komik. Çünkü adamla ilk konuşmam da "hacı." dedim. Hahahah. Sonra "kızım, ogluum, len, lan, s..r" gibi kelimeler havada uçuşunca yazık çocuğa şaşırdı tabi.

Hahahaha. Hakikaten yazık. Ah bu arada beni tanıyan arkadaşı benim için "deli o." demiş. Öyleymişim gerçekten. Şu an farkettim. :D

2 yorum:

  1. Bazen insanlar bazı istekleri kıramaz. Belki, "hayır" egzersizi lazımdır bilemiyorum. Ben de denk gelmiştim. Annesi tarafından sürekli ve istikrarlı bir şekilde markete yollanan bir çocuk olarak benim yaptığım refleksti. Cheesecake mi tamam deyip şuranın ki kötü oluyor bildiğim bir yer var oradan aliim demiştim.

    YanıtlaSil
  2. Haha. bence arkadas "geleceğe yatırım" yaptı Hakan. Çünkü biliyorsun bizim yani kız kısmısının zaafları var ya. "ayy onu da yaptı. şak şak şak" , "bu da oldu. şak şak şak." fln. Aynen o hesap.

    YanıtlaSil