28 Ocak 2010 Perşembe

Bilmiyorum...


Gerçekten ne demeli? Ne yapmalı? Bilmiyorum.

Dün gece maçı izlemedim. Sorun pişman mıyım? Hayır değilim. İzleyip sinir krizi geçirmek yerine arkadaşlarımla dışarı çıktım. Evet bencilce. Evet saçma. Ama oturup saçımı başımı yolmak zorunda kalmadığım için iyiyim. Daha dogrusu iyi sayılırım.

Anlamakta güçlük çekiyorum. Nasıl olur da bir takım pardon takım demeyelim hata olur. Koca koca adamlar kendilerine gelemezler. Bu adamların başı n'apsın? O mu çıkıp oynayacak? Anlamıyorum ki. Tamam hatalı kararlar verebilir ama maçı ondan daha çok oyuncular getirir bence. Evet farklı fikirler olacaktır. Ama benim fikrim bu. Oyunculardan daha çok çaba sarfediyor saha kenarında...

Daha ne yapsın? Sürekli gülen bi adam değil. Sürekli bağırıp çağırdığını da sanmıyorum. Ama bu adamlar kariyerlerindeki bu kara leke için ne düşünüyorlar? Merak ediyorum. Ağır mı oldu? Belki de... Boş boş yazıyorum? Olabilir tabi...

Cidden biri 2 kez üst üste Avrupa Sayı Kralı olmuş Igor Rakocevic, diğeri Real Madrid'i peşinde koşturan Bostjan Nachbar, diğeri yine Avrupa'da kendini ispatlamış Daniel Santiago... Şunlara bakın bi! Biri elinde top tutamaz ama sorsanız TBL'de coşar, diğeri oyuna girme şansı elde edemez, bir diğeri TBL maçlarını patlamış mısırıyla izler üstüne EL maçlarında bench'te oturur. Yahu anlamadığım bu kadro niye kuruldu? Bu kadar para niye verildi? Tamam taraftar dediğine yaranamazsın ama kadroda olan ve oynamayan bu isimlerin hayatlarındaki bu dönemi mahvettiğimizin farkında mıyız?

İleride "2009-2010 sezonu neler yaptınız?" sorusuna ne cevap vermelerini bekliyoruz? Bence direk " Sakattım oynamadım" desinler. En temizi...

Yazık kii başarı bekliyoruz. Yazık ki güveniyoruz. Ah peki devam etmiyor muyuz? Etmez olur muyuz? Keşke daha güzel olsaydı herşey.. Keşke gerçekten ama gerçekten güzel olsaydı herşey...

Başarı adım adım gelir mi? Gelmemesi için bir sebep yok kiii... Umudumuzu kaybetmeyelim yeterli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder