29 Ocak 2010 Cuma

So Bored...



Bugunkü iş dağılımı şu şekilde olmakta... 18.20 gibi işten çıkılacak. Çıktıktan sonra eve gidilecek. Önce poğaca hamuru yoğrulacak. Sonra odam toplanacak. Sonra hamurlar şekillendirilecek. Kabarması için bırakılıııııııııp doğruca saçlar yıkanacak. Tabi ben sacımı yıkayıp kurutana kadar bizim pogacalar pişmeye hazır olur.

Onlar pişirilip tumba yatak yapılacak. Yarın sabah saaat 05.30 gibi kalkıp yola düşülecek. İstikamet doğru Yenikapı. Orda Seyda'yla bulusulup feribota binilecek. Sonrasını da dönünce yazarız.

Sıkıldım ya. Acaba depresyonda mıyım? Deniz depresyondaymış. Çok bi fark yok şu an aramızda... Ben daha iyi rol yapabiliyorum o kadar. :D

Neyse neyse düşünüp kendime sıkıntı yaratmayayım. Bir de burnum kanamaya başladı. Offf evlerden ırak...

Song of the day : Incubus - Love Hurts

Ben bu sarkıyı bi haftadır gece gunduz dinliyorum ama neyse bugunun sarkısı ilan edeyim yine de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder