11 Ocak 2010 Pazartesi

Pertevniyal - Trabzonspor Basketbol Maçı...

Cumartesi günü toplantım vardı. Elbise giyeceğim tuttu benimde. Konuş konuş adamlarla neyse baş ağrısıyla ordan ayrıldım. Sonra aklıma geldi. Efesliler.org'da altyapı yani Pertevniyal'in maçı olduğu yazılıydı saatte erken gidebileceğimi düşündüm. Hadi Cevizlibağ'dan atladığım gibi Abdi İpekçi'de aldım soluğu.

Maç başlamadan Doğan Hakyemez'in emirleriyle Trabzonlularla bir arada oturmaya calıştık hemde bir tribünde... Dayak yiyelim diğer taraftarlardan diye sanırım. Neyse kiiii Ziya Bey'i gördüm. :)

Ve protokolde oturup izledik. İlk yarı sessiz sakindik. Alper Yılmaz'ın hem oyun içinde hem oyun dışında nasıl koç olabileceğini gördük açıkçası. :) Süperdi. Allah'ım Trabzon ne kadar iri yarı insanlardan oluşan bir takımsa Pertevniyal bir o kadar cücüktü. :) Çok şekerlerdi ama bir 4 numara vardı aman yarabbiiiiiiiiiiii küçücük saha içinde birilerine dayılanıyor. Guard ve 92'li Can Korkmaz. :) Kocaman kocaman abilerinin üstünden attığı üçlüklerle bağrıma basasım geldi. Bir de Soykan var. O da turnike kaçırdı. Nasıl morali bozuldu nasıl sinirlendi. Bir de savunma da zıp zıp zıplıyor. Bi izleyin anlarsınız ya...

Çok tatlılar gerçekten. İnsanın böle gidip sarılası geliyor ki tuttum kendimi. Küçükler fln ama ayıp olmasın dimi? Onun yerine Alper Yılmaz'a sarıldım ki o sırada ex gördü... Neyse artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder