22 Ocak 2010 Cuma

Kar...



Kar geliyormuş haftasonuna... Soğuk çok burası ya... Manzara resmini koydum ki şimdi özenelim. Bi bakalım gözümüz gönlümüz açıldın diye... :)

Offf cuma bugun ama ben cok yorgunum. Pilim bitik, sinirim tepemde... Ay yanii....

Uyku sorununu hala halledememiş olduguma inanamıyorum. Bir türlü uyuyamıyorum gece... Gündüzse potansiyel uykucu halindeyim... Annemin söylediği gibi "gece yatmak bilmiyorsunuz, sabah kalkmak bilmiyorsunuz"... Evet annecim aynen öyleee... :)

Gözlerime Tom&Jerry'deki Tom'un taktığı kürdanlardan takabilirim şu an... Ciddiyim. Kibrit de olur bak...

Gece görüntü aşağıdaki gibi oluyor...


Sabah yataktan kalkarkense resmen acı veriyor...



Sonrasında iş yerindeyse aynen şu şekilde oluyor kiiiii görülmeye değer hiç bir yanı yok... Korkunç...

Sonrasında eve giderken bir gün beni asağıdaki gibi bulacaklar ondan korkuyorum.. Bu yorgunluk hem mental olarak hem de zihin olarak. Düşünülecek o kadar çok şey var ki...

Kararsız arkadasın dediği gibi "herşeyi düşünerek hiç bi yere varamazsın. O yüzden sen uyku uyuyamaz benle beraber olamazsın." Cevabım mı? Haha " Senle olmak için kızlar uyuyorlar yani. İyiymiş... :D"

Tamam tamam bi şöyle ciddi olamıyorum. Yazık banaaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder