12 Eylül 2011 Pazartesi

Veda!


Son 3 yıldır öyle veya böyle yanımda olan sen gittin. Yoksun. Öyle zor ki. Öyle içinden çıkılmaz ve anlaşılmaz bi durum ki ne yapsam, ne söylesem fayda etmiyor.

Her gün görmeye de geldiğin zaman oldu, elimden tutup kollarına aldığın zaman da. Senden vazgeçmek için çabaladım, uğraştım. Olmayınca olmuyor.

Arayışa geçtim, senin tabirinle "seni aldattım." bi faydası yok, unutmadım. Küçüktüm, büyüdüm. O "büyük adam"ı unuturum diye daha çok baktım etrafıma. Sorumsuz davrandım. Seni suçladım, hata yaptığımda. Çok kolaydı çünkü.

En kötü anımda koşarak gelişin vardı. Belki de her zor durumda seni aramayı o yüzden adet haline getirmiştim. Yine gelir, yine görürüm, yine sarılır, yine unuturum.

En zor zaman O'nunla bitişi değildi de, senin gidişindi sanırım. Sessiz, sedasız arkana bakmadan. Yıkıp, döktüğün, enkaz haline getirdiğin küçük bi kızı bırakıp gittikten sonra aklına geldi mi? Bi kez bile.

Birisinin size ait olmayacağını farkettiğinizde sonraki bütün seçimler aynı düzenekte işliyor. Farkettim ki hep aynısını yaptım. Sen benim olmayacaktın ki, herhangi bir şartı yoktu geçirdiğimiz zamanın. Beklentiler yok, sözler yok, yalanlar yok. Yokluklar üzerine kuruldu aramızdaki şey.

İlk zamanlar nasıl sarhoş gibi geziyordum. Aşk sarhoşu dedikleri buydu aslında. Her gün geldin, bi kez bile değişmeden. Her gün gelip beni mutlu ettin. İstinye Park çok büyüktü ama her gün gelip beni buldun bi köşede. Çalışamıyordum ki artık. Düşünmekten uyuyamıyordum da.

Heyecanlanıyordun da sen. Ben o müthiş tecrübemle alt etmeye çalışıyordum seni. sanki başarabilirmişim gibi. Rolüme fazla kaptırmışım kendimi. Aramızdaki neydi? Adı yoktu da. Ben sana aşık olmuştum sanırım.

Ordan ayrılışıma üzüldüğün günü hatırlıyor musun? Her istediğimi yapışını? Bi süre seni unutmuş gibi yapışımı. Gururuma yediremediğim şeyleri.

İnsan bi kez aşık olur, bi kez sever. Aşk gelir, yaşayamadıysan-değerini bilemediysen bırakır gider. Tekrar tekrar kapını çalmaz yani. Bekleme boşuna.

Sevgi gelir. Aşkın acısını hafifletir. Seni iyileştirir, farklı acıları ardında bırakır, gider. Sevgi yeniden gelir. Sen çabalayıp durursun.

Aşık olduğun adamın sana dokunuşunu düşlersin sevdiğin adamda. Aşık olduğun adamın dudakları dokunur sanarsın. Onun nefesi vurur yüzüne, kendini kandırırsın.

Bi adam vardı düşlerime bile girmesi yasak olan. Bi adam vardı elimden tutup istediği gibi öpemeyecek olan. Bi adam vardı ben "onsuz da yaşadığım için suçlu görüp" bırakıp giden.

Bi adam var asla benim olmayacak olan. Bi adam var yanında bi kaç saatten daha fazla durmak istemediğim. Bi adam var acımı hafifletsin diye sığındığım. Bi adam var sandığı kadar gerçek olmadığım. Bi adam var beni asla anlamayacak olan.

Hoşçakal. Hayatımda gördüğüm en büyük adam. Benim için en önemli adam. Aşık olduğum için asla pişman olmadığım, karşılığında tek bişey bile beklemediğim adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder