30 Eylül 2011 Cuma

İstiyorum!


Bişeyler olsun istiyorum. Bişeyler bitsin. Yenilikler olsun. Dolsun, taşsın. Başka başka insanlar güzel yüzler görmek istiyorum.

İçimi karartan bir grup insandan uzak kalmak, uzaklaşmak, geriye dönüp bakmamak istiyorum.

Ne yaparsam yapayım kendime kalıyorum aslında. Kendi istediklerimin peşinde olup da kendime ait bi hayatı yaşayamıyorum ama... İstiyorum, yapıyorum. Kimsenin bişi sormasına da gerek yok, hesabını tutmasına da. Ama bu hayat benim değilmiş gibi. İsteklerimin bi değeri yokmuş gibi.

Çetele tutmaktan öteye gitmek vardı. Noktalarla doldurmadan bir sürü sayfa doldurmak vardı. Bi baktığında O'nu olduğu gibi anlamak vardı.

Biliyoruz birbirimizi. Nasıl kırılır? Nasıl üzülür? Adımız gibi biliyoruz. Geçip gider sanıyoruz, hevesti, istekti, biter. Hevesin de geçmediği günler var. Bitemediği de günler var. İsteklerin yetmediği günler olduğu gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder