15 Eylül 2011 Perşembe

Keşif.

Sanırım dershanedeki o sakin, sessiz kız artık yok. Yani sakinlik dediysem bi yere kadar. O zaman da delinin tekiydim ama Murat vardı. Ölüyordum güya aşkımdan. Otobüs duraklarında saatlerce vakit geçirmek akıl kârı değil. Elini tutmadan, yüzüne bakamadan gelen otobüse binmeyip saçma sapan beklemeler.

Değiştim. Hem bedenim, hem aklım. Artık daha şeyim... Şey işte...

Neyin kimi etkilediğini biliyorum artık. Bilinçsizce yapmışım gibi görünse de aslında hepsi belli bi niyet için. Egomun doyması için. Ama aç gözlü biraz.

Her erkeğin belli bi dilde sahneye koyduğu oyun var. Hepsi farklı göstermeye çalışıp sonunu hep aynı yazıyor. Çözmesi zor olsa da bi yerden sonra "bızzzzt!" sesiyle gelip, çörekleniyor orta yere.

Hayatımda iki erkeğe karşı bişey hissettim.

Biri aşk, diğeri sevgi.

Aşk macera için, sevgi yanıp tutuşmak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder