5 Haziran 2011 Pazar

Benim Ol!


Bir mola verelim olmaz mı? Bütün sıkıntılar için bi es. İçimizdeki yangını durdurmak için bi kaynak suyu. Nefes almak için gerekli her neyse.

Bi baksana bana. Neler olmuş? Neler bitmiş? Neler yanmış? Neler geçmiş?

Güzelini bul. Güzelini sev. Güzeliyle ol. Güzel ol.

Tavsiyelere uymak da var. Uyamamak, kabullenmek de. Yeterince yorup, yıprattım ya kendimi. Bu yaz ödüllere boğulmak istiyorum. Bi sebebim var çünkü ben iyileşiyorum. Hastalığım geçti gibi. Atlattım sayılır. Yaz yeni aşklarla gelir belki.

Herkes ne ister bilmiyorum ama benim beklentilerim çok büyük değil. En azından artık çok büyük değil. Şefkat, ilgi, huzur ve birine şımarmak istiyorum ben. Ben şımarıklık yaparken arkasına bakmadan kaçmasını değil de yanımda durup benimle uğraşmasını istiyorum. Aklını meşgul edeyim mesela. Gün içinde defalarca olmasa da arada bir aklına eseyim. Adımı sesli düşünsün. Düşününce arasın, sonsun. Gülsün, güldürsün.

En önemlisi benim olsun. Benimle olması kesmez artık beni. Benim olması gerek. Paylaşımcı olmadığım kesin. Paylaşılmayı da istemediğime göre. Bişeyler anlatmasa da anlarım ben onu. Kimleri anlamadım ki.

Sözlerin, kelimelerin ardını düşünmesin de ne dediğimi anlasın. Cümleler yalın, sade, düz. Hatta çok fazla kelime sarfetmeye gerek yok ki.

Sen "sadece" benim ol. Anlaşalım gitsin. Daha ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder