28 Haziran 2011 Salı

Ben Böyleyim!


Kimseyi dinlemiyorum bi süredir. Sebebim belli. Ne olursa olsun kendi bildiğimi okuyorum. Kim ne derse belki tersini, belki birebir söylediğini yapıyorum. Keyfime göre... Kendime göre...

Kime ne?

Benim kimi sevdiğimden kime ne? Kime nasıl davrandığım kimin umurunda? Kime kızdığım, kimin için ağladığımdan sana ne?

Ne kadar umursarsın? Ne kadar düşünürsün? Ne kadar çözüm üretirsin?

Beni ben gibi düşünebilir misin? Beni benden daha iyi tanıyabilir misin? Olduğumdan emin olduğun kimlik ne kadar doğru?

Sana anlattığım olaylardan sonra yaptığın yorum sence kararımı değiştirir mi? Beni yeniler mi? Dimağımda farklı titreşimlere yol açar mı? Olmayacağını gayet iyi biliyoruz. Tanıyoruz birbirimizi. Sen kendini anlatıyorsun seçimlerinle, seçtiklerinle. Ben beni.

Benim yolum başka. Benim kendimi sürüklediğim düzen başka. Benim hayatım bu. Senin belki de elini uzatıp da tutamadığın. Senin belki de gözünü kapatıp da hayal ettiğin yer bu. Ama ya ötesi?

Bu yola gelene kadar nelerden feragat etmişim? Ne acı çekmişim? Umurunda mı? E hanı düşünüyorduk birbirimizi. Kandırmayalım istersen.

Hepimiz benciliz. Hepimiz önce kendimizi düşünüyoruz ki düşünmeliyiz. Doğrusu bu. Düşünmeyelim ötesini ne çıkar? Yalnız da yaparız ya... Yalnız kalsak da kuyruğu indirmeyiz ya... Gururumuz her şeyden üstün. Her konuda ödeşmeliyiz ya. Altta kalmak diye bir terim bizi ilgilendirmez.

"O'nun yaşadıklarından banane. Benim yaşadıklarımdan ona ne. Yoluma çıkmasın. Benim yolumda gezmesin. Gerekirse ben gider çıkarırım onu yoldan." mantık bu. Bana pek gelmediği açık.

Ben hata yaparım, kabul. Onaylamazsan sen bilirsin. Uğraşmam ki. Ama sen hata yaparsan ve ben seni onaylamazsam biter. Sonradan seni görmem ki. Görmek de istemem. Canımı yakman için tek şansın var. Hazırlan ve öyle gel. Ah! Baktın, beceremiyorsun başka yöntem deneme şansın yok. Pes et gitsin. Ben böyleyim!

Bütün hataları ben yaparım. Ben!

Ben severim.

Ben ağlarım.

Ben üzülürüm.

Ben gülerim.

Ben güldürürüm.

Ben beni düşünürüm.

Ben seni düşünürüm.

Benim yolum bu. Bana ait. Kararlarım gibi bencil. Karanlığım gibi gerçek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder