31 Mart 2011 Perşembe

İthaf.


Karşında o dik duruşu sergilemenin ne kadar zor olduğundan haberin var mı?

- Umurumda değilsin. Cehenneme kadar yolun var.

Diyebilmenin ağırlığının farkında mısın? Eve ağlaya ağlaya döndüğümü, yatağıma kendimi atıp hıçkıra hıçkıra ağladığımı?

Senin için oraya geldim ben. Kapıyı açanın sen olmanı dileyerek. Kapı açıldı karşımda bi başkası. Sonra sen. Sonra o. Bi de kapıda kalan ben.

Hayalkırıklığımı hangi kelimelerle ifade etmeliyim? Seni sevmiş olduğum kısmı nerede unutmalıyım?

Saatlerce hazırlandım ben senin için. Öyle güzel bul ki gözlerin kamaşsın istedim. Çığlık attım kapıda, farkettin mi?

Yanında olmadığım 3 gün. Ve sen yanında olacak biriyle...

Bunca seneye bununla karşılık vermen müthiş. En azından gizli saklı yapsaydın be. Gözümün içine baka baka.

Ya O'na ne demeli? O! Susmak gelmiyor içimden ya. Tutabilirsem kendimi.

Bitir bitirebilirsen. Sil at kenara. Yoklukla başa çık. Bi başına kal. Bensiz öl!

Ps: İstediğin yazı yazıldığına göre artık üzülmeyi kesebilirsin. S.F.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder