22 Mart 2011 Salı

İstiyorum.

Karışmayan bi akıl istiyorum.
Dağılmayan, kaybolmayan insanlar istiyorum.
Çığlık atsam dönüp bakılmasın istiyorum.
Yalnız kalacaksam kalayım istiyorum.
Kuru kalabalığa yem olmamak istiyorum.
Duvarları seyretmeden geçecek geceler istiyorum.
Duygularını saklamayan sarıldığında dünyaları unutturan bi dev istiyorum.
Sevgisinden şüphe duymadığım insanlarla dolu bi çevre istiyorum.
Kırık kalplere derman olabilen bir krem istiyorum.
Duyduklarıma değil de gördüklerime inanmak istiyorum.
Sıkıldığımda kaçacak bir sığınak istiyorum.
"Nihayetinde insanız" diyerek bir sürü olaydan sıyrılmak istiyorum.
Ya yaşım büyüsün, ya aklım. Bu iki seçenekten birinin bir an önce gerçekleşmesini istiyorum.
Duygularıma tercüman olabilmesi için birini tutmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder