22 Temmuz 2010 Perşembe

Ruh Baz...

Bi insan kendine niye Ruh Baz der? Veya olay nedir? Amaç nedir?

Anlatıyorum. Az bekle!

Haftasonu Çınarcık'a gittim. İş için. Sonra azıcık iyiydim galiba. YAni çok değil. Azıcık. :D Neyse Nazlı'nın söylediklerinin yanında ben hiç bir şey yapmadım tabi ki. "5 telefon numarası almadan gelme." emri yerle bir oldu. Neyse konser başladı. Severiz kendisini bilirsiniz. Sertab Erener'in konseriydi. Velhasılı kelam benim işim olan fotoğraf çekme olayı iptal oldu. Bir işgüzar "banner"ları yerle bir etmiş. Niye yapmış dersiniz? "Sertab istememiş." yok öyle bir şey. Kapıştık tabi. Kolumdan tuttu. Kulağıma konser sırasında bağırıyordu.

Konser bitti. Bannerları sinirle toplarken bir taraftan da söylenip duruyorum ben tabi.
- Senin yüzünden bir fotoğraf bile çekemedim. Yazık ettin. Bütün medya kariyerim senin yüzünden bitecek. bıdı bıdı...

Yazık çocuk üzüldü fln. "Gerçekten mi ya?" gibi şaşkınlık cümleleriyle konuşmaya başladık. Bende artık işi dalgaya vurdum.
- Bulurum seni bunun hesabını da sorarım. Olmadı işten ayrılırım bana sen bakarsın.

gibi sacma sapan komik cümlelerle konuştum. Akşam Facebook'tan ekleştik. Ben mesaj attım ve.

-yanlıs kişi mi ekledim ben?

Saatler sonrası gelen cevap :
- elini tutan, konuşurken dudağı kulağına değen adamı ekledin. Dogru mu?

Benim odunca cevabım :
- Hoyt! o ne be? Öyle bişey mi oldu?

Cevap :
- bu neyin kafası?

hahahaha. Allah'ım bu ne şans! Nasıl bi odunum ben. :D Neyse zaten çok kibar biri olduğum söylenemezdi.

Bu arada arkadaşa söylenen lakap Ruh Baz. Ve bir sözü var ki aklımı fena karıştırdı.

OYNARIM RUHLARLA CANLARINI YAKMADAN!

Canımı yakar mı? Yakmaz mı? Henüz bilmiyorum. Ama bu söz çok ilgimi çekti kabulum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder