22 Temmuz 2010 Perşembe

Rengarenk !

Bende Renga-rengarenk olmak istiyorum. Benim de hep keyfim yerinde olsun istiyorum. Hep istiyorum. İstiyorum!

Elimde balonlarım olsun istiyorum.
Uçurtmamı geri istiyorum.
Gözlerimi kapatıp "mutluyum" diye bağırmak istiyorum.
Hiç bir şeyden pişman olmamak istiyorum.

Elimi uzattığımda tutacak birini istiyorum.
Gülücükler saçayım herkes faydalansın istiyorum.
Boş hayaller olmadan gerçeklerle yaşamak istiyorum.
Her an huzuru iliklerime kadar hissetmek istiyorum.

İçin içini yesin beni düşünürken sinir krizi geçir istiyorum!
Sen olmadan ne kadar güçlüyüm, seni düşünmediğim zamanlarda ne kadar huzurluyum gör istiyorum.
Sen sevmedin ama sevenler var demek istiyorum.
Sana kızgınım, kırgınım, öfkem geçmedi bil istiyorum.

Hala aklıma geldiğinde "hoooppp!!! hişşşşşşşt!" diye kendimi durdurmak istiyorum.
Tatil çıkmak istiyorum.
Denize girmek bütüüüüün kötü fikirlerimi denize bırakmak istiyorum.
Şişeye koyduğum dileklerin gerçekleşmesini istiyorum.

Umudumun bitmemesini, üzüldüğüm gereksiz şeyleri yok etmek istiyorum.

İstiyorum! İstiyorum!

Şımarıklığımın zirvesi bu! Söyleyeyim dahası var bu isteklerin. Kendimi frenledim bu kadarı yazıldı. Ya dahasını yazsaydım? :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder