29 Haziran 2009 Pazartesi

upssss

tamam yaa kendime geliyorum...

bu kadar bunalım bana yakısmadı yakısmaz da... Tarzım değil... Evet stajımın belki son günleri hatta son demleri ama bu kadar mutsuz olmam sart değil...

Evet bu bunalım halin nedenlerinden biri aklımı cok fazla mesgul edicek ne var bir düşüneyim ?

Tamam buldum !!!!! Tabiki dogru kişinin olmayışı eh dogrusunu bulmak yerine hep yanlısları sectigim için nedense bu halim bu durumum normal...

Yanlıs olan ne ? Yanlıs olan en bastan kendimi kandırmaya yüz tutmuş olmam... Her an öyle demek istemedi böyle diyebilirdi yada bunu böyle yapmamalıydı diye dusun dusun nereye kadar gider ki ?

Hayatımda renkler doluyken bir anda kapkara oldu... Evet yine aşık oldum ve evet yine yanlışlar yaptım çünkü seçimim yanlıştı....

Hemde bile bile sürdürdüm bile bile düşündüm bile bile ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder