29 Haziran 2009 Pazartesi

gece gece...

evet gece gece aklıma düştü yazıyorum işte...

Düşünmeyecegim diyemiyorum maalesef aklıma gelip gelip duruyor... Hayır yani ilk defa normal bi insan olsa diye geciriyorum içimden... Sıradan basit bir sevgi diyorum yok olmuyor olmayacak ta belli bişey...

Ben sıradan olmayı beceremedim ki karsımdakini sıradan nasıl seceyim ? Düşünceleri basit değil farkındayım, zamansız geldi biliyorum, gereksiz bir an düşünmedigimi mi sanıyorsun ?

Ona yazmak isteyip de yazamadıklarımı yazmak söylemediklerimi duyurmak niyetinde değilim... Lisedeki bir öğretmenimiz görmüş olsaydı "ben siz böyle mi ögrettim ? kabız mısınız siz" diye azarlardı kesin !!!! Hayır hala neden bir seyleri yazarak anlatanlara sinir oldugunu cözemedim işin kötü yanı bu...

Neyse bu aksam sabrettim bakalım yarında sabredip hiç bir sey olmadan gunlerin gecmesine izin verebilecek miyim ? hayır o değil yazmamak için kendimi zor tutuyorum... Tamam sacmalık ama en azından bi selam verebilirim diye kendimi yiyip bitirmek istemiyorum ... Simdi ne yapıyor ? Kimi düşünüyor ? Salak mı beni düşünücek !? Böle paranoya haline girmeden acil bir cözüm arıyorum....

Ah bu arada unutmusum bugun 3 iş teklifi birden aldım hepsi için CV'm üzerinde dehset oynamalar yapacagım... Eh hayırlısı tabi hayırlısı !!! Hiç de sevmiyorum bu sözü ...

He yakında ev arkadası ararsam sasırma yapabilirim de yapmayabilirim de garantisi yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder