30 Haziran 2009 Salı

bu ne şimdi ?

Gercekten bu ne yani ?

Dogum gunum üzerinden tam bir ay gecti... İş için aradıgım yetkili aslında benim için bir hediye hazırlattıgını ama baskasına verdiigni söyledi... Bu ne yani ? Bu nasıl bir şey ya...

Ne yapabilirim ki simdi ? Zaten dogum gunum gecip gitti o da yetmedi bu adamı bi sekilde peşime taktım ne yaptıgımı bile bilmiyorum ki ... Şimdi bunu söyleme geregi neden ?

Yeterince karısıklık varken bunun araya girmesi artık bana kendine gel demenin baska bir yolu mu ?

2 yorum:

  1. Garip bir olay gercekten :) Standart erkeklerin bir kıza asılma olayı gibi geldi bana.Aslında ne hdiye hazırlatmıstır nede baska bırsey yapmıstır.Laf olsun dıye soyler.Insan bırısı ıcın hazırlattıgı bır hedıyeyı baskasına verirmi...Saçma.

    YanıtlaSil
  2. vermiş işte hediyeyi öyle söyledi telefonda. Hayır bir de söyleyişi var vicdan azabından ölecek sanırsın ! 3 gun önce sevgilim var demeseydim gelirdi o hediye ama neyse artık ...

    YanıtlaSil