30 Haziran 2009 Salı

evveeeeeeeeeeet

bugun bugun super aslında :)

Ya da ben süperim demeliyim... Dun gece cok kızgın oldugum halde simdi iyiyim tuhaf bir durum... Yok yok ben tuhafım...

Adamdan deli gibi hoslanıp da arayıp sormamaya calısmak ne kadar zor biliyor musun sen ? Kendime hakim olmanın zorlugunu simdi anlıyorum biliyorum bi mail atsam yeticek ama olmaz işte olmamalı da zaten... Aylardır konusuyorduk simdi beni özler mi ?

Beni düşünmüş müdür ? Benle gercekten ilgileniyor mudur ? ve ben bunları nasıl bilebilirim ?

Kuzenim yani zuzumun söledigine göre bu hoslanma etkilenme faslını coktan gecmiş ama inanasım gelmiyor... eh Rozin'in söledigi gibi de ne zaman inkara kalkıssam o benim battıgım an oluyor...

Onu düşünüyorum aklımdan sürekli gelip geciyor... Bişiler yapmalı ama ne ?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder