12 Nisan 2011 Salı

Ne Garip Adam...



Tam herşey normale döndü. Ben de öyle. Bi baktım yine bozulmuş. Yine kaymış tipi. Yine dağılmış.

Allah'ım neresinden tutsan elinde kalıyor aslında. Tam kendine geliyorsun bi anda bünyen bozuluyor, tekne alabora...

Başa sarıp anlatıyorum. Adam korkunç mesefeli, müthiş karizma, zor, ulaşılmaz, imkansız, yakışıklı, hoş, değişik, tuhaf, GARİP.

Buraya kadar tamamı için "hayal" denilebilir. Duydum gibi hatta. Yok değil. Neyse şu ana kadar herhangi bir macerası duyulmamış, görülmemiş, bilinmiyor. Biz de tabi bir kuşku içten içe. Acaba?

Benim olay zaten belli. Sevindirik, sırıtık, küçük, mavi, bişey.

Bişey oldu. Ne olduğunu idrak edemeden telefonda buldum kendimi. Sonra beklemede kaldım. Öeh! "Neler oluyor yahu?" sorusuna cevabı bulamadan bi baktım ki garip bi durumda kalmışım.

Tek iyi yanını söylüyorum şu 4 günde baya bir format attım kendime. Bi baktım yok eskisi gibi hisler. Cuma günü gibi değilim mesela. Bi anda gelmiş, hooooooop almış götürmüş. İyiymiş, iyi gelmiş. Devamını bekliyoruz.

Garipsin, maripsin ama söz dinliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder