18 Nisan 2011 Pazartesi

Bişey Vardı.


11 Aralık 2009'da İzmir'de yediğime, içtiğime bir şey katılmış olmalı. Ne olduğunu bilmiyorum. Ama oraya ayak bastıktan sonra birşeyler oldu.

Başladı hikaye. Bi çekim, bi büyü, bi kalabalık, bi karışıklık.

Olaya nerden, nasıl başlamalıyım? Bi anlasam.

İzmir'e gidişim olaylı olmuştu zaten. Ne olduysa orada oldu. Gittim. Otele yerleştim. Arkadaşlarımla dışarı çıktım. Sonra dönüp uyudum. Ertesi gün öğlende yemeğimizi yerken başladı olaylar silsilesi. Bir şey oldu ve 4 kızın oturduğu masaya bomba düştü. Masaya gelişim bile bi başkaydı.

- Oha! Oha! Oha! "What's your room number" neydi? He? Yanlış anladım? Di mi?

Tabi ki yanlış değil. Sonrasında başka bir bomba düştü ortamıza.

- Erkek milleti yapaaaaaaaaaaaaaar!

Yaptı da.

Sonrasında ipin ucunu kaçırmış olabiliriz. Yani sorunlu, arızalı kim varsa dibimde bitmiş olabilir.

Paratonerliği böylece başlamış bi insana ne tür bi topraklama yapılsa kendine gelir? Fikri olan?

Tuhaf bi çekim gücüne sahip oldum mesela.

Biriyle bi konuşmam, karşılıklı gülüşmem yeterli oluyor. Sonra kurtul, kurtulabilirsen. Çekil kenara, kaçabilirsen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder