12 Nisan 2011 Salı

Ben Şapşal Mıyım?


Yapmadım di mi? Yaptım.

Söylemedim di mi? Söyledim.

Gülmedim di mi? Güldüm.

Her hatayı yapmışım. Evet, aldık başımıza belayı. Büyü başa sardı.

Ne dilediğimi bilmediğime eminim. Allah'ım ben bu hatayı tekrar tekrar yapmak zorunda mıyım? Ya da hep temkinli mi olmak durumundayım?

Hani şöyle olsa artık durumum :

Ben hiç bir çaba göstermeden ( bu kez olduğu gibi ) O gelse. Bir şeyler yapsa, aklımı çelse. ( çelmek ne kelime resmen tutuldum. ) Bi de değişken olmasa. ( bi anı bi anını tutsa yani. )

- Olsun, varsın. Biz yine de memnunuz.

Heee! Halimizden memnun olmayalım da ne? Olmayan olaylara karşı mı duralım yani? Etten önce tencereye düşmekten vaz mı gecelim artık?

Bi büyü ki bu adam umursamaz olduğunda deli gibi aklımdan geçiyor. Adamın gözünde değerim olsa zerre ilgilendirmiyor beni.

Sevsen sevilmiyorsun, sevilmesen deli gibi düşünüyorsun. Ay bi çözümü yok mu bunun? Şapşal mıyım ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder